Egykori Polgári Iskola épülete

 


 E-ÜGYINTÉZÉS

 

A gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.

Az e-Ügyintézés felületét a szülő a szülői/gondviselői felhasználónévvel belépve láthatja a felső menüsorból a KRÉTA rendszerben, illetve KRÉTA hozzáférés hiányában az https://eugyintezes.e-kreta.hu oldalon.


Belépés az e-Ügyintézés felületére:

 

Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet és projekt tájékoztató


A tájékoztató megtekintéséhez kattintson a képre


e-Ügyintézés Tudásbázis

Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a  Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához.  Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.

e-Ügyintézés Tudásbázis elérhetősége: 

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533

 


Amennyiben a napló használatával kapcsolatban kérdésük van,

kérjük, hogy az
enaplo.gyulai[@]gmail.com email címen jelezzék.