|
||
|
A gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók
kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat,
felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé
elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum
sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és
visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon
követésére.
Az e-Ügyintézés felületét a szülő a szülői/gondviselői felhasználónévvel belépve láthatja a felső menüsorból a KRÉTA rendszerben, illetve KRÉTA hozzáférés hiányában az https://eugyintezes.e-kreta.hu oldalon.
Belépés az e-Ügyintézés felületére: Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet és projekt tájékoztató A tájékoztató megtekintéséhez kattintson a képre
e-Ügyintézés Tudásbázis
Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer
(e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők)
részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához. Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a
Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak
felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló
áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a
fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is. e-Ügyintézés Tudásbázis elérhetősége:https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533 Amennyiben a napló használatával
kapcsolatban kérdésük van,
|